100PLUS Orange yang TIDAK Menyegarkan !


100 Plus Tak Sedap I Baru-baru ni , aku beli 100 plus orange ni dekat kawasan sini.Aku beli sebab warna dia menarik dan lagi satu sebab aku memang suka kaler oren dan perisa oren . Jadinya ,aku pun beli satu botol dalam Rm2.50  *kalau tk silap . 

Sambil lepak-lepak, aku pun cuba la 100plus ni, bila minum ja rasa macam Vit C yang orang letak dalam minuman tu. rasa dia tawar sket. Gas dia ,okay, org cakap just nice .cuma rasa dia je la yang slack sikit.

Mungkin selera kita sama, mungkin juga berlainan.Terpulang , korang ada hak untuk mencuba sebab korang beli pakai duit korang ,bukan duit aku. hahaha kalau dah rasa tu, nanti try komen dekat sini ya. bagi aku rasa dia agak kurang berbanding jenama lain seperti fanta, mirinda dan lain-lain.

Selamat Mencuba !

sekian.

1 ulasan:

  1. Tengok warna memang menarik...belum pernah cuba pun...in sya Allah..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.