[CERITA HANTU ] Cyberjaya BERHANTU

CyberjayaBERHANTU-630x354

BANDAR BERHANTU I Korang pernah sampai ke Putrajaya ? Cyberjaya ? atau korang memang tinggal di area-area sana ? haaa. dengar cerita bukan korang saja yng duduk sana. ada "makhluk" lain yang tinggal sekali dengan korang betul ke ?

Di katakan satu hari sekumpulan lelaki duduk di dalam surau . kemudian ada 2 orang kawan mereka mengambil liqo atau kumpulan yang mereka buat. yang anehnya lagi, satu gambar adalah gambar normal tetapi satu gambar lagi ada gambar " makhluk " tersebut . Korang tengok dekat sini tau.

selain itu, ada juga kawasan-kawasan yang menjadi tumpuan makhluk tersebut .Oleh kerana di katakan sebelum pembinaan putrajaya dan cyberjaya, mereka lah penghuni tetap di kawasan situ.jadinya mereka di pindahkan oleh ustaz2 yang berpengalaman ke tempat lain.bagi membolehkan pembangunan di lakukan di situ.

cyberview
seram tak ? ada lagi aku nak share ngan korang ni. tapi aku tk sampai hati nak share. korang baca la dekat sini.Ada kenyataan dari penduduk di sanan yang telah duduk selama hampir 20 tahun .Tetapi apa yang berlaku pada beliau ?

Cyberjaya berhantu >> KLIK SINI

aku yakin ada yang akan berkata " buat apa percayakan benda hantu2 ni, bukan wujud pun.kita dah zaman moden,orang tak percaya dah benda-benda ni "

hantu adalah dari kalangan jin,jin pula adalah salah satu dari pada benda2 ghaib yang wajib di percayai oleh orang islam. Jangan menafikan sesuatu dengan alasan kita tak nampak.takot rosak akidah.

Lagi cerita mengenai Cyberjaya BERHANTU >> KLIK SINI

Sekian.
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)