Transformer di Pulau Pinang !

Hai,

Ini Kisahnya,

Hari ni, hantar adik aku p Convo dia, kemudian, aku pun ingat nak lepak la sat kat Padang Kota.sambil2 tu boleh la tgk transformer kat padang kota tu.

last-last, pusing punya pusing, parking lak takda. tak leh parking sebarangan, nanti ken clamp naya ja lesap 2 ratus aku. hahaha

aku pusing-pusing macam tu je la, kemudian balik umah, ingat nak amik gambar kat sana, tapi tkda rezeki la. meh aku kongsikan gambar dari google ni utk korang.






harap terhibur. anyway Optimus Prime Besar gila tadi aku tgk .. hehe

No comments

Powered by Blogger.