Stacy Peluk Islam !


Stacy Peluk ISLAM | Hai, Alhamdulillah,  bertambah lagi keluarga Islam kita dengan kehadiran Ummu Shaikah Stacy Binti Anam atau STACY AF . 

berita ini di SAHKAN sendiri oleh Stacy melalui sidang media sebentar tadi . Boleh tengok video pengakuan tersebut di fb ERAfm https://www.facebook.com/erafm?fref=nf  


  semoga penghijrahan ini menguatkan lagi Islam dan penganutnya. korang Bangga tak ?

sebelum korang kutuk stacy aku nak bgtau satu benda ni.

DOSA dia sikit ja, berbanding kita sekarang ni. so, keep your mouth shut !

sekian. huhu.

ayat tadi tu untuk haters ja..  

4 comments:

  1. lepas dia dh masuk Islam memang dia mcm kain putih/ mcm baby baru lahir..tp syg sekali kalau dia x betul2 ikut ajaran Islam... Arap lepas ni dia x seksi dan boleh pakai tudung...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... semakin bertambah umat Nabi Muhammad SAW walaupun dilanda pelbagai fitnah agama... :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...bertambah sorang lagi umat Muhammad

    ReplyDelete
  4. Bak kain putih yang sangat bersih..moga dicorakkan dan mencorakkan sebaiknya..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.