Lelaki ini teringin nak rasa pengalaman BERSALIN, Jom tengok apa yang terjadi !


Hai ,

Lelaki Bersalin | Penyampai radio Mix FM,Prem Shanker ingin merasa detik-detik ketika bersalin , maka dia sahut cabaran tersebut . Keadaan bertambah gementar apabila dia sampai di hospital untuk menjalankan simulasi bersalin tersebut.

Prem Shanker



Keadaan Prem ketika mengenakan simulasi tersebut keliahatan seperti terlalu sakit.kalau tgk gayanya pegang tangan aisha sinclair . nampak macam berat dan kuat kan.ini lah kelebihan bagi seorang perempuan yang lelaki tak ada. iaitu kelebihan bersalin.

Di akhir segmen itu, Prem mengakui bukan senang hendak jadi wanita.

dibawah ni ada video yang aku ambil dari youtube Mix FM. boleh tgk.



belajarlah menghargai setiap insan di dunia ini.kalau tidak, kita tak akan pernah berpuas hati dengan apa yang orang lain dapat.

Prem Shanker

" Ia baby perempuan " aisha sinclair berseloroh . 
hehe lawak pula tgk.

kesimpulannya, kita tak boleh melawan ketentuan TUHAN kepada kita.Perempuan dan Lelaki saling memerlukan antara satu sama lain.
Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)