Zaman Kanak-Kanak korang macam ni ke ?


Assalamualaikum !

setiap dari kita pernah melalui zaman kanak-kanak . betul tak ?
kalau tk betul, aku sekeh kepala . haha

mesti korang pernah main benda ni ?


haha, aku tgk benda ni aku teringt doremon ngan nobita.. hehe
sebenarnya ada bnyak gmbar lagi nk share, tp. aku copy dari tadi tk leh.. ermm
jadinya aku share satu je la.

korang pernah cucuk jarum dkt kulit korang ? lepas tu biar dia jadi keras.. hehe 
aku pernah buat dulu..

kadang2 zaman kanak-kanak lah zaman paling best sekali. kan bnyak kita buat ,tapi kita tak ingt.
huhu tak campur kacau mak cik pak cik , jiran bagai semua tu. hahaha

rasa cam nak balik2 je ke zaman kanak-kanak,tapi sayang tak boleehh.. huuuu

sekian.




No comments

Powered by Blogger.