Catatan Aidilfitri ke-2 !


Assalamualaikum ,

catatan aidil fitri ke 2 aku tahun ini tk ada sgt pun. cuma lebih kepada meneima tetamu iaitu family abah aku.

haha alang ngan angah dan mak ucu. 
bila berkumpul memang meriah, mcm2 yg di sembangkan. 


dah besaq2 ni tk meriah mcm dulu2 sbb dah tk men mercun dah. haha. aku pun tk gi cari dah sebab yg kecik2 semua dah besaq, tinggai berapa kerat je yang kecik.

pada hari tu mak aku masak mee kuah je.



selamat hari raya :)

No comments

Powered by Blogger.