Catatan Aidilfitri 5 ! [ Eps Akhir ]


Assalamualaikum !

insyaallah hari ni hari terakhir catatan aidilfitri kataubaid #kipasbiru !
hehe bukan apa, hari raya aku ni dah makin membosakan. jadi tkda apa yang aku nak cerita kat korang. nanti korang bosan lak kan.

contoh hari ni.

catatan aku hanya , bangun tido, tgk tv dan tido balik. hahaha nampak productive nya raya aku . hehe

korang masih beraya ke ?


_________________________________________________________________________________

Dalam hidup kita ni kan. ada lah manusia2 yg suka hasad dengki dengan manusia . susah betul nak handle macam ni. kadang2 tu kita sendiri pun alami benda ni. moga ALLAH jauhkan kita dari sifat ni ya. aamiin.

bila ada sifat ni, kita akan rasa kita je yang betul dan kebahagian org lain itu adalah hak kita. ada sampai menyalahkan tuhan bila rezeki dia tak banyak seperti org lain.

macam mana kita nak handle perasaan kita ni ? jawapannya adalah dgn syukur atas segala nikmat yg kita dpt. bila kita syukur kepada Allah, pasti hasad dengki akan terhakis. hidup kita aman dan makmur.

senyum selalu :)

jangan lupa like page ni ya : Kipasbiru

#blogger #kelabbloggerbenashaari #kataubaid


No comments

Powered by Blogger.