Catatan Aidilfitri 4 !


Assalamualaikum !

raya ke 4 haritu, tk ada apa sgt pun,

just pusing2 round penang ja. tu pun jalan jem. stress aku . balik umah tidok hahaha

sebab parent aku dh start keja, jadinya tak la jalan lama2 kan.

korang dah start keja ka ?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Manusia ni dalam hati dia mesti ada perasaan tak puas hati . ada ja kekurangan org lain yg dia nampak. tambah2 hari raya ni, lagi laa kuat mulut dia nak tembak orang itu dan ini .

akhlak kita ni sapa nak jaga melainkan kita je la. kadang-kadang kita buka pekong kita sendiri lepas tu tuduh orng buka aib kita. what the fisshhh.

jaga akhlak kita ya, di hari mulia ni mulut kena jaga. kadang2 kita ni suka bercakap sampai org meluat kat kita. last2 gaduh berperang antara ahli keluarga.

comel selalu :) senyum .

sekian.

jom like page baru ni ^^ : https://www.facebook.com/kipasbiru2

No comments

Powered by Blogger.