Recents in Beach

Ultraman Solat Terawih ?


Assalamualaikum ,

alhamdulillah hari ni kita masuk ke hari kedua ramadhan.
cepat betul masa berlalu kan. moga ramadhan kali ini tk di sia-siakan.

ha, korang mesti nak tau kan kenapa tajuk entri aku kali ni macam pelik sket je.. haha

ultraman pun solat. ?

haha. kat bawah ni ada satu gambar yang mencuit hati. adik ni bawa ultraman dia gi solat sekali hehe.

pada masa yang sama , kredit harus di berikan kepada org yg bawa adik ni ke masjid. tanamkan dalam diri anak2 supaya suka ke masjid.

comel lak tgk gambar ni.

huhu


sekian. salam ramadhan.

Post a Comment

0 Comments