Ultraman Solat Terawih ?


Assalamualaikum ,

alhamdulillah hari ni kita masuk ke hari kedua ramadhan.
cepat betul masa berlalu kan. moga ramadhan kali ini tk di sia-siakan.

ha, korang mesti nak tau kan kenapa tajuk entri aku kali ni macam pelik sket je.. haha

ultraman pun solat. ?

haha. kat bawah ni ada satu gambar yang mencuit hati. adik ni bawa ultraman dia gi solat sekali hehe.

pada masa yang sama , kredit harus di berikan kepada org yg bawa adik ni ke masjid. tanamkan dalam diri anak2 supaya suka ke masjid.

comel lak tgk gambar ni.

huhu


sekian. salam ramadhan.

No comments

Powered by Blogger.