Kali pertama Sambut Ramadhan di..

18 Jun 2015


Assalamualaikum .

salam ramadhan al-mubarak .

alhamdulillah tadi kita dah selesai sahur yg pertama untuk 1 ramadhan. alhamdulillah syukur kepada ilahi kan2.

aku lak lama tak sambut puasa dengan family lepas masuk matrik dan fly ke mesir. jadinya ni kali pertama untuk beberapa tahun ni. hehe

korang pulak ? sambut puasa dengan sapa ??

haha , org melayu ni dia selalu amik sesuatu benda tu sebagai terlalu sentimental sgt. betul tak ?

haha.. pendapat aku je kot.  hehe

yela, kadang2 setahun tu tk sambut puasa sekali, dah rsa macam tk sambut puasa dah smpai bila2.  hehe

tapi mungkin family lebih terasa kot,bila selalunya kuota family cukup,tiba-tiba tahun ni kurang sorang. mesti terasa punya kan. huhu

semoga ramadhan kali ni membawa berkat dan maghfirah ^^

selamat berpuasa. jom mengaji banyak2 ^^

sekian. 

2 ulasan:

Kataubaid© .