Harimau terlepas dari ZOO !


Assalamualaikum.

Mula-mula aku baca berita ni terkejut jugak macam korang skarang ni. hehe
tapi bila tgk lokasi kejadian. fuhh lega sikit orang kata.

kejadian berlaku di georgia .

ia berpunca dari hujan lebat selama beberapa jam sehingga menyebabkan banjir di kawasan berkenaan.
di laporkan jugak, kawasan zoo sekarang ni dah tk macam zoo kerana di penuhi oleh air banjir.
sebanyak 20 serigala,8 singa, harimau putih,harimau dan beberapa lagi binatang liar masih hilang.
dan 3 dripada 17 penguin berjaya di selamatkan.

sedihnya kan bila dengar macam ni,tpi ini lumrah alam. huhu tk perlu bersedih hati.

gambar badak air kat bawah ni adalah badak air yg di tangkap ketika berenang di Dataran Pahlawan di bandar berkenaan.

comel kan.. hehe. kalau tgk video dia lagi comel. terkedek-kedek. haha


harap banjir segera surut dan binatang yg hilang tu di jumpai semula. sbb takot ti dia ngap orang awam kang. tk pasal je. haha

sumber cerita ni dari harian metro. boleh rujuk kat sana ye ^^

sekian.

1 comment:

  1. JOM KE BUFFET RAMADHAN IDFR, KL HANYA RM45/SEORANG

    http://faridaredbellas.blogspot.com/2015/06/buffet-ramadhan-hanya-rm45person-di.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.