Video :: Kes Kecurian Di Malaysia

 Klik kat gambar.
 Klik kat gambar. Klik kat gambar.
Assalamualaikum !

baru2 ni banyak betul kes kecurian dan rompakan terhadap pelajar malaysia di sini .

takot betul nak keluar rumah . 

kesian kat student perempuan yg nak keluar rumah . sbb bahaya. laki pun bahaya jugak cumanya kerisauan tu lebih ke perempuan .

tak ketinggalan jugak kes kat Malaysia . ni ada video yang aku tgk . menakotkan jugak. tpi kita kena ambil tahu kalau tak . kita pulak yg jadi mangsa .


hati-hati ya semua .

sekian.

p/s : gambar tu sekadar hiasan tau. haha.. 

No comments

Powered by Blogger.