Sampah Atau Emas ?

18 Mei 2015


Assalamualaikum .

hai, ambil masa sikit untuk menulis. dok hafal neuroanat, tiba2 terlintas di kepala .

sampah dan emas .

\


tgk kan sampah dan emas. kalau korang la kan. 

di beri peluang untuk pilih antara dua benda ni .

korang pilih apa ?

*komen kat bawah ya. kemudian baru sambung baca :P

yg pasti korang pilih emas . betula tak ?

sampah is unwanted things . yg kita tk mau, kita jijik dgn benda tu .

emas lak benda yg berharga dan orang suka terutamanya perempuan . betul tak ?

hehe

ambil ibrah dari sampah dan emas .

usah org menilai kita ni bagai sampah di tepi jalan . biar lah org nilai kita ni umpama emas .

kalau kita sampah, kita cakap la apa pun . nobody cares .

cuba emas ni di letak di celah2 pasir di padang pasir. it still valuble kan.

huhu

sorry la aku ber analogi lak.. hehe

wish me luck  ^^

sekian .

like page aku tau ! ^_^

2 ulasan:

  1. o... cam tu yer... of course la mmg org pilih emas.... that why ku tak pilih emas... kerana emas mungkin boleh melalaikan ku... sampah ku pilih utuk ku sentiasa sedar diri bahawa tiada yg baik selain Allah kerana ku sedar ku diciptakan dari air mani yg hina...

    BalasPadam

Kataubaid© .