Seminggu ini .


Assalamualaikum .

fuh, penatnya batuk .

hahaha.. seminggu ni , asyik batuk je keje . nak cakap pun susah .

hari ni selesai satu lagi program untuk sahabat2 di bumi Mesir .

program untuk mentor2 untuk menambah thaqofah kepada mereka semua .

baru-baru ni , kami wida atau menghantar senior2 yg dah grad untuk pulang ke Malaysia .

sedih dan pilu sebab lepas ni kami kekurangan senior2 yang rapat ngan kami .

tapi kenyataan itu harus di tempuh dan di lalui .

setiap permulaan pasti akan ada pengakhirannya .

buat abang2 dan kakak2 yang dah pulang. semoga terus thabat dan istiqomah dalam perjuangan ini .

pasti kita ketemu kemudian. doakan kami ya !!

esok pun ada lagi yang akan pulang ke malaysia. makin sunyi lah mansurah lepas ni .:(

pembakar semangat kami untuk terus belajar dan grad insyaallah .

sekian .

p/s : like page aku ya !

2 comments:

  1. Assalammualaikum..snggah ke blog ubaid.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Saya ada kawan dkt mansourah! Diorang ambil dentistry :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.