Kerana kau Mat Luthfi !

24 Mac 2015


Assalamualaikum ,

sapa dah baca buku ni ?


aku bru mula membaca buku ni.

sebelum tu, aku dapat buku ni dari abg nasar senior aku yg baru pulang lepas graduate. thankz abg nasar ^^

sebenarnya aku impikan buku ni, alangkah gumbiranya diri ni bila dpt buku yg kita nak sgt .

ok, berbalik kepada kisah aku tdi.

aku mula baca buku ni 2 hari sudah . bila aku baca, aku rasa nak tergelak je.

dengan bahasa2 santai yg di gunakan oleh mat luthfi. membuatkan aku terhibur.

satu helai demi satu helai muka surat aku baca. dan tk berhenti2 aku baca ^^

harap dpt habis kan segera,sbb ada lagi buku yg kena baca ^_^

korang yg dah baca. mcm mana lak ?? jdi cm aku jugk ke ??

1 ulasan:

Kataubaid© .