Selesai satu paper macam ..

Advertisemen


Assalamualaikum .

sekarang ni musim imtihan atau musim peperiksaan . 

aku pun tgh exam sebenarnya. hehe curi masa kejap nak tulis blog . 

t boleh sambung balik .

first paper  aku smalam. Paper MCQ selama 200 minit untuk 200 soalan .

di tgh2 musim sejuk yg peak atau tgh  kuat ni menguji keimanan sungguh.

selimut di tarik2 beberapa kali untuk merehatkan badan tapi apa kan daya ,

exam wehh

kena bngun jugak . baca buku skit dan kemudian gerak ke exam hall.

masa sampai sana suam2 skit sbb mungkin dalam bilik kot..

lepas sejam, bilik mula sejuk . nasib baik aku pakai winter coat. selalunya aku pakai sweater je .

alhamdulillah, Allah selamatkan aku . kalau tak mesti demam dgn izin Allah .

lepas 3 jam 20 minit exam masih sejuk sampai la kat rumah.

rasa suam2 sbb ada heater . hehe

next paper aku 11 hb. aku ingt 10 hb hehe

doakan aku ya !

dahla sikit2 en.. t lepas exam kita tulis bnyak2 lagi ya .

sekian .

adioos.. sambung study .

study 

sollu a'alannabiy

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments