Selesai satu paper macam ..


Assalamualaikum .

sekarang ni musim imtihan atau musim peperiksaan . 

aku pun tgh exam sebenarnya. hehe curi masa kejap nak tulis blog . 

t boleh sambung balik .

first paper  aku smalam. Paper MCQ selama 200 minit untuk 200 soalan .

di tgh2 musim sejuk yg peak atau tgh  kuat ni menguji keimanan sungguh.

selimut di tarik2 beberapa kali untuk merehatkan badan tapi apa kan daya ,

exam wehh

kena bngun jugak . baca buku skit dan kemudian gerak ke exam hall.

masa sampai sana suam2 skit sbb mungkin dalam bilik kot..

lepas sejam, bilik mula sejuk . nasib baik aku pakai winter coat. selalunya aku pakai sweater je .

alhamdulillah, Allah selamatkan aku . kalau tak mesti demam dgn izin Allah .

lepas 3 jam 20 minit exam masih sejuk sampai la kat rumah.

rasa suam2 sbb ada heater . hehe

next paper aku 11 hb. aku ingt 10 hb hehe

doakan aku ya !

dahla sikit2 en.. t lepas exam kita tulis bnyak2 lagi ya .

sekian .

adioos.. sambung study .

study 

sollu a'alannabiy

3 comments:

  1. semoga dalam keadaan tenang menjawab soalan peperiksaan.. =) lulus dgn cemerlang ye..

    ReplyDelete
  2. semoga beroleh kejayaan yang cemerlang =)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.