Kerana Abang KPOP !


Assalamualaikum , 

alhamdulillah , tadi dah habis paper essay . susah ke ?? soalan past year keluar.. adess

tk pela dah lepas2 kan..so doa je la.. next paper 14 hb ni..doa kan yer.

seblum gi exam sempat buka fb jap.. tiba-tiba terlihat satu video dan gmbar !!

jeng jeng jeng !!

yg mana muslimah malaysia yg di peluk oleh artis Kpop. * aku tau runningman jer.. kes semalam tu tak kenai.. haha

aku bukan nak berbicara mengenai hukum. tapi setakat apa yg aku belajar, dosa buat benda cam tu kan. kalau ada pendapat boleh share kat bawah ya .

cuma yg aku nak persoalkan 

" kenapa sampai macam tu ? "

tahu minat sebab hensem , tapi kenapa gadai maruah wahai adik2 aku .

sedih mak ayah tgk adik2 cam tu .

satu lagi satu soalan 

apa yg hangpa nak cakap dgn suami hgpa nanti ?

" abg tau, artis kpop peluk saya !! "

apa perasaan suami korang agak2nya .

ingt, bila kita dalam masyarakat, kita beringat.

kalau yg belum berkahwin cuba ingt " kalau aku buat cam ni, esok aku kawin..apa yg aku nak cakap kat suami aku ? "

malu lah.

yang kawin , kalau kita buat dosa, suami kita dapat dosa . nak tgk suami masuk neraka, sila la buat maksiat.

sedih nak nangis :'(



semoga hidayah ALLAH dpt kat kita.

aamiiiiiiiiiin !

sekian .

like page aku ya ^^

5 ulasan:

  1. malu sangat bila tengok video tuu

    BalasPadam
  2. Salam. Hehe. Gelar je dia gadis. Rasanya tak sesuai kot di bagi gelaran muslimah. Sebab muslimah tu gelaran bagi wanita yg betul betul tau hukum hakam agama. :)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.