#vote4genezens !

16 Disember 2014


Assalamualaikum  !

Hasssyyychhhuuhhh * sorry bersin lak kat sini.

hehe.. tengah demam ni.. harap2 cepat sembuh laa.. hari tu dah lega sikit..skung demam balik .

hari ni aku nak cerita sikit suasana pilihan raya di mesir ni.

ehh jap, pilihan raya PERUBATAN Cawangan Mansurah..bukan utk rakyat mesir ya.

Pilihan raya yang di adakan setahun sekali ini. membuka ruang utk kita kenal pemimpin yg bertanding di samping mengenal apa itu PERUBATAN itu sendiri.

semalam kami ada pengenalan calon. meriah betul tuk sesi lelaki.
utk sesi perempuan di hangatkan dengan pertandingan 3 penjuru untuk jawapan timbalan pengerusi.

tak sabar lak nak tunggu hari mengundi..

ohh ya.. aku dalam batch genezens ni kami hntar 9 org calon..

ramainyaa

1. asyraf *pengerusi
2. Anuar * MTP
3. Firdaus
4.Iqbal
5. Ihsan
6.Azlin
7.ezza
8. Amanina
9 Zahid .

semoga kesemua calon kami ini menang ya !!

mesti korang tak tahu pasal entri ni kan.. haha.. just nak share kemeriahan pilihan raya cawangan A.K.A pilihan raya kampus kat msia .

#jomPANGKAH
#vote4genezens




gambar semalam.. follow insta aku k -- > @bdakmesir

sekian. like page aku sama k ^^

1 ulasan:

Kataubaid© .