Type something and hit enter

author photo
By On
Assalamualaikum !


hahaha..

mesti terkejut korang tgk gambar kat atas ni.

semalam aku tgk cite ni, mula-mula tu geli jugak laa..

tapi bila lama-lama ,jalan cite dia nice .

part2 lembut tu,tak yah ikut sgt laa ya .

bab2 derhaka kepada suami tu, tinggalkan laa yerr.

hehe, kena beringat selalu tu..tkot kita buat benda yg sama bila di luar.

korang yang tgk cite ni, jom komen pendapat korang  .. huhu

sekian.

like page aku !! tgh update bnyak cite ni-- >>

2 comments

avatar

lama x follow cerita melayu..huhu dah ada cerita ni pulak ke? ok nanti dayah try cari yer :)

Click to comment