Suamiku Encik Sotong !

21 November 2014

Assalamualaikum !


hahaha..

mesti terkejut korang tgk gambar kat atas ni.

semalam aku tgk cite ni, mula-mula tu geli jugak laa..

tapi bila lama-lama ,jalan cite dia nice .

part2 lembut tu,tak yah ikut sgt laa ya .

bab2 derhaka kepada suami tu, tinggalkan laa yerr.

hehe, kena beringat selalu tu..tkot kita buat benda yg sama bila di luar.

korang yang tgk cite ni, jom komen pendapat korang  .. huhu

sekian.

like page aku !! tgh update bnyak cite ni-- >>

2 ulasan:

  1. lama x follow cerita melayu..huhu dah ada cerita ni pulak ke? ok nanti dayah try cari yer :)

    BalasPadam

Kataubaid© .