SALES !!

Assalamualaikum !!

tudiaa, terbeliak mata depa tgk perkataan SALES !! 

mesti korang ingt ubai nak jual barang kan .

tak pun..

orang perempuan mesti xcited dgn perkataan tu.

bukan apa nak cite skit ni.

semalam aku gi satu shopping mall kat penang ni..dia buat sale !!

perrghh ..syok gila mula2..

so, aku pun p la bahagian rempah ratus ni sbb nak beli perencah nasi goreng.. hehe

tgk dia iklan kan perencah tu rm 1 satu pack .

aku terfikir kejap. hari tu aku beli pun seringgit gak. apa yg sale nya.

apa yg discountnya ?? ermm..

lepas tu aku terfikir..agak2nya ni strategi diorang kot nak pasarkan barang diorang.

tapi jangan la sampai menipu , tak berkat tau !

*masih ada yg memikirkan keberkatan dlm hidup ?? muhasabah bersama .

akhirnya aku pun beli gak laa.. sbb nk bawa balik mesir..hehe

itu jje nak cite.. korang pernah alami cm aku alami..jom share !! yg perempuan,mesti dah cekap bab2 ni kan.. hehe

jom share ngan aku ^^

sekian.

p/s : jom like page aku..huhu


1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.