Nescafe paling sedap !!


Assalamualaikum ,

hari ini aku nak cerita dekat korang pasal nescafe paling sedap dalam dunia !

perghh ayat nak power je ubai ni. hahaha

betul la. nak tau kat mana ?

kat rumah aku hehe.

Nescafe yang mak aku buatkan.

gambar hiasan

memang tak leh nak lawan orang lain yg buat.. huhu

kalau balik ja mesti suruh mak buatkan..

sedap dia sampai menjilat jari. kalau aku buat sendiri mesti tak rasa cam mak aku buat.. huhu

korang  lak cam na ? suka minum nescafe ?? atau air2 lain ??

jom share ^^


1 comment:

  1. Papaglamz suka milo. Hari2 minum milo. MINUM MILO ANDA JADI SEHAT DAN KUAT. hahaha.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.