Raya Di Perantauan #2


Assalamualaikum !

Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua pembaca blog kataubaid ni ^^

alhamdulillah pagi smlm dapat bangun seterusnya menunaikan solat subuh dan kemudian menunggu solat sunnat aidiladha .

terasa kekurangan bila beraya di perantauan ni.. 

biasa laa.. kita ni di negeri orang kan.. dengar lagu raya di pagi2 hari .. #sayu

tadi kami solat raya aidiladha di masjid sobahi a.k.a masjid putih.

dengan budak2 melayu ja * malaysia dan indonesia

takbir sayu mula kedengaran. fuhh rasa cm kat msia jerr ..

tapi bila keluar dari masjid..ohh aku masih di mesir laa :'(

lepas tu, gi jalan- jalan jap dan kemudian gerak ke kedai.. n then balik rumah.

sebab esoknya(hari ni) baru korban bagi Perubatan Cawangan Mansurah .

so, balik umah n tk buat apa pun .

nah ni aku belanja skit gambar kitaorang ^^





hari ini kami buat korban. nanti gambar dah siap.. aku buat entry na..

korang lak mcm mana raya korang ?? jom share link entri raya korang !! ^^

sekian

#raya
#blogger
#kelabbloggerbenashaari

2 ulasan:

  1. Salam aidil adha..akhi dan sahabat-sahabat di perantauan.. jangan sedih-sedih ya... zaman kini semuanya dekat... semuanya klik di hujung jari je... eheheh :)

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya Aidiladha

    http://mrsjaysblog.blogspot.com/

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.