Kebosanan di Malam Raya !


Assalamualaikum !!

selamat hari raya aidiladha !!

buat semua pembaca blog kataubaid .

" ubaid berkata-kata " ayat member2 aku kt sini =="

sekarang ni, tgh tunggu masa nak tido,

utk pengetahuan korang, malam ni malam raya !! hehe..

kami kat mesir sambut raya esok 4 hb.

so, nilah kehidupan aku atau kami di malam raya..

mcm tk raya jer.. tak tahu la umah orang lain cam na.. hehe

selalunya lebih kurang jer..

esok memang org mesir akan cuti.. memang kedai tutup..

dia akan jadi mcm padang jarak padang terkukur.. haha..sunyi jaa..

tunggu program ngan budak2 malaysia je la..baru meriah.. hehe

ok..lah aku nak tido..

esok nak solat hari raya  k ^^

selamat hari raya ^^


1 ulasan:

  1. Apa program ngan budak-budak malaysia tu?
    * mode menyebok ;)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.