JUMAAT #1 Keberkatan Masa !!


Assalamualaikum ,

alhamdulillah, alhamdulillah alhamdulillah

Allah izinkan kita utk hidup hari ini sebgai muhasabah tuk diri kita yg smakin hari semakin jauh dengan ALLAH .

sedar tak sedar , dah habis dah raya aidil adha.

kejapnya masa berlalu..

kitaorang pun dah nak start kelas balik dah.

apa yg boleh di simpulkan di sini, adalah cara kita menggunakan masa kita.

bila masa di gunakan dengan sebaik2nya, kita akan rasa puas bila memikirkan semula apa yg kita buat itu.

keberkatan dalam menggunakan masa itu amat penting agar kita tk menghabiskan masa dgn perkara2 yg tk sepatut nya.

so, jaga keberkatan masa .

eh ubai cm na ni aku tk paham laa.. =="

gini, dgn cara yg mudah.. korang kurang benda2 yg tk berfaedah. dan lakukan bnyak benda yg berfaedah.. haa..dari situ..korang akan rasa keberkatan masa itu ^^

paham ke ?? hehe

sekian, salam jumaat

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.