Program MAWAR 14 !!


Assalamualaikum ,

hari ni aku nak cerita kat korang mengenai MAWAR 14 .

apa tu mawar 14 ?? mesti korang nak tau kan..

Mawar 14 tu Program meraikan Pasangan-pasangan pengantin baru yg melangsungkan perkahwinan mereka . pasangan-pasangan tu terdiri dari student2 yg belajar kat mansoura, mesir ni.

lebih berkonsepkan majlid walimah gitu ^^

selalunya kami-kami ni memang tunggu program mawar ni . yela orang kata amik semangat  la kata kan.

kalau untuk tahun, insyaallah akan di langsungkan ada 6 oct 2014 . bertempat di camp village,university mansoura.


ni poster tuk program ni .. cantik tak !! pink gitu :P

selain meraikan pngantin, program ni bertujuan untuk eratkan hubungan antara student kat sini. yela kan.. dah hari raya sambut jauh2,mesti tak best bila sambut sorang2..sbb tu ada majlis jamuan adha tu.

selain tu, tujuan diadakan mawar juga adalah utk memberi peluang utk kawan2 yg tk dpt menghadiri walimah atau majlis kawin pasangan2 tersebut . jadinya dapat la merasa majlis kawan2 kita kawin kan.

so, tgh menanti mawar 14.. huhu 

doakan semoga program ni berjalan lancar dan di permudahkan ^^

sekian,

p/s : sesiapa yg ingin menyumbang tuk program ni.. boleh la pm aku k ^^


4 comments:

Powered by Blogger.