Passport dah ambil !!

Assalamualaikum,

alhamdulillah, cukup seminggu kita berpuasa. kemana amalan kita, banyak mana ? quality kah ??

semua itu ada jawapannya pada kita. semoga ramadhan kita kali ni lebih baik dari sebelum2 ni ^^

nak cerita ngan korang ni. aku dah amik dah passport aku.. huhu

tu tanda apa ??

 aku nak balik msia dah !! uhuhu.. esok mungkin aku kat mansoura..

doakan aku k.. selamat perjalanan pergi dan balik..huhu..

seronok 2 memang seronok , tapi sedih lak dan rindu lakk kat mansoura ni nanti.

kalau ada rezeki, kita jumpa lagi..

kalau tak, mungkin ini yg terakhir.. hanya ALLAH je yang tahu betapa rindu aku pada mansoura dan PCM ^^

*aku mention tu k !! PCM !! PCM !!

haha..ok,lah aku dah start nak merapu  merapan ni.. nanti kita jumpa kat msia deh..

sekian~~

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.