[ GAMBAR ] Budak Panjat Tiang Masjid / Surau

4 Julai 2014

Assalamualaikum .

bagaimanakah ramadhan anda ? cuba try check balik.. huhu

kadang2 kita terimbau kembali keadaan kita time kecil2 dlu.

p masjid,tapi main. angkat kaki tinggi2.. haha..

lari pusing satu masjid..

hehe.. di fb lak terpampang gambar seorang budak memanjat tiang surau atau masjid.. tak sure.

nak buat mcm mana.. dah namanya budak .

dlu kita kecik2 pun cam tu laa.. tergelak aku tgk gambar budak tu.

semoga ALLAH kurniakan ganjaran baik buat ayah dan bondanya .

mungkin terlalu bosan kot duduk dalam masjid atau surau ,menyebabkan mereka mencuba perkara2 baru cm tu.

pihak masjid perlu buat sesuatu, contohnya buat taman permainan ke, bilik khas utk diorang bermain .

di samping kita meraikan kehadiran yang tua, yg muda dan kanak2 juga perlu di titik beratkan .

salah satu cara utk berdakwah agar mereka lekat dengan masjid ^^

korang  mesti nak tgk gambar tu kan.. jeng jeng jeng



hehehe.. comelnya.. anak2 kat bandar boleh buat cm ni tak ?? ke mngadap gajet jerr ??

sekian.

p/s : tgk alam,ingt pencipta dan ingt kita juga pernah laluinya ^^

6 ulasan:

  1. I think budak ni bosan agaknye..hahaha. Lame ngat terawih. Dah boleh panjat sampai atas. XD

    BalasPadam
  2. comel je,, boleh tahan kuat jugak kaki budak tu huu

    BalasPadam
  3. Ya allah...naper la mikhael uat hal nie..hiskk...tkjut mama ble kwn abi bgtau pic abg tersebar...maaf ye..husband bwk dia g tarawih time nie..mule2 elok je dia kt saf bdk...skali ble dh selesai tngok2 dia kt tiang lak..hukhuk..
    Lokasi : port klang

    BalasPadam
    Balasan
    1. tkpe..menghiburkan hati ..huhu

      Padam
  4. Ya allah...naper la mikhael uat hal nie..hiskk...tkjut mama ble kwn abi bgtau pic abg tersebar...maaf ye..husband bwk dia g tarawih time nie..mule2 elok je dia kt saf bdk...skali ble dh selesai tngok2 dia kt tiang lak..hukhuk..
    Lokasi : port klang

    BalasPadam

Kataubaid© .