Banduan Hafal 30 juzuk Al-Quran

16 Julai 2014



Assalamualaikum !


subhanaallah, maha suci Allah memberi kelebihan pada hamba2-Nya .


hari ni aku di perdengarkan dengn bacaan yg merdu oleh Mohammad Jamaluddin .


aku rasa kisah muhammad Jamaluddin ni dah viral dah kt fb sebelum ni, cua aku je baru baca.


bila dengar bacaan dia kan..terharu dalam hati ni..ALLAHhurabbi .


sedap sgt smpi boleh mnyentuh hati2 ni.


semoga kita dapat ibrah dari bacaan nya.


kepada yan belum baca lagi


[ KLIK SINI ]



"

Mohammad Jamaluddin

Dia seorang hafiz Al Quran 30 jus, pernah belajar di Seri petaling, dia asal Burma. 


Dia nak balik kampung tapi pasport dia dah lama mati. Dia di tinggalkan di madras semasa kecil lagi. 


Sekarang dia tak punya dokumen, Mungkin dia di tahan sebab tak ada dokumen. 


MasyaAllah ramai yang kenal dia di Kelantan sebab selalu menjadi imam, dah banyak kali dia di tahan sebab tak ada dokumen. Semoga Allah mudahkan urusan sahabat saya ini. "


-DI PETIK DARI page PenMerah [dot] com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .