Ramadhan Tiba !!

30 Jun 2014


Assalamualaikum,

alhamdulillah, hari ni kita masuk ke hari kedua bulan ramadhan

Allah2, cepatnya masa berlalu kan.

macam mana puasa kalian ??

best ke tak ??

semoga kita dpt puasa yg mabrur insyaallah.

sebenarnya nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak 

kepada semua pembaca blog aku dan yang tak baca juga. hehe

mcm salam perantauan sudah.. hehe

semoga ramadhan kali ini menjadi titik tolak kita tuk kembali kpada ALLAH.

pengalaman berpuasa di mesir ? solat terawih di mesir ??

mcm mana ??

nantikan entri seterusnya.. huhu

sekian, selamat berpuasa !!



p/s : sapae nak masuk segmen ni boleh lagi !!


klik dan join !! ada hadiah menanti anda !!

3 ulasan:

  1. Selamat berpuasa juga. Jadikan Ramadan kali ini pemangkin untuk kita makin hampir dengan Allah.

    Tapi, jangan jadikan Ramadan itu sebagai pesta ibadah, tapi bila datang Syawal, pestanya selesai...

    http://tintaberdakwat.blogspot.com

    BalasPadam

Kataubaid© .