Runningman Menggila !!

4 Mei 2014

Assalamualaikum !!

alhamdulillah, hari ni kita masih di beri peluang utk hidup udara yg segar lagi indah di muka bumi ALLAH ini.

Runningman ?


siapa tak kenal rancngan tv dari korea yg mendpt tmpt dalam kalangan masyarakat asia. tidak terkecuali malaysia .

mula2 aku tak layan gak cite ni..tpi lama2 cam best je.. hehehe

satu episode ke satu episode..

haihh..

skrng dah msuk episode 193 tak silap aku..

dah bnyak dah dan dah di lakukan pengambaran selama 3 tahun..

betapa bnyk peminat dan permintaan utk diorang kan..

hehe.. kalau yg  belom tgk tu, hati2 laa bila anda mula tgk..tkot ketagih.. hehe

sbnrnnya tgh tunggu episode baru,tp tak kluar2 lgi.. haaihh..

t kluar laa koott...

hehe..^^

sekian .

p/s : aku ingt nak buat bloglist balik.. tp cam tak mau buat jerr ~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .