Aisyah, Farah Asyikin Minta delete Gambar !!

3 Februari 2014

Assalamualaikum !!

cm na korang?? sihat tak ?? hee

korang kenal tak Aisyah, penyanyi terkenal suatu ketika dahulu . dan farah asyikin penyanyi skrng .

yg mana kedua2 penyanyi ini telah berhijrah ke arah yg lebih baik dan meninggalkan dunia artis diorng.

berckap di jelutong , aisyah dan farah asyikin meminta utk peminat2 supaya memadamkan gambar2 mereka ketika masih di zaman jahiliyyah.

btul juga tindakan diorang tu bagi aku.. sbb kalau manusia still mengagungkan gmbr2 kita yg mendedahkan aurat..tkot2 kita juga akan mendpt dosa juga.

jadi mereka pun berharap ,para peminat memadamkan gmbr2 mereka sama ada koleksi sendiri atau di youtube atau sbgainya..

jom laa kita support kawan2 kita yg sudah berhijrah ke arah kebaikan..

ingat satu jer.. kita smua ni hnya mengharapkan redha ALLAH jerr..

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/25379-aishah-farah-asyikin-minta-padam-gambar-lama

sekian, xoxo :P

p/s : nk buat segmen laa..boringlaa dok umah tk buat apa pun :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .