Tersepit

Share:

Assalamualaikum !!


apa cer weh !! first day kat skolah !!

hehe..firstly nak ucap selamat tahun baru buat smua pembaca setia atau pembaca tak berapa nak setia.. hehe

azam baru tuk tahun baru perlulaah di realisasikan sebaik mungkin ya..

ok..hari nih first day msuk skola !!!

aku buka fb ngan twitter aku tdi, gelak habis aku tgk cite budak tersepit kat celah kerusi.. hahaha

gelak gelak juga..tak ingt kaa dlu masa kecik2 dlu .. kita pernah tersepit cm nih tak ??

or sbb zaman dulu takda insta so, tk da sapa pun yg tau ?

kan2.. hehe..

itulah kita di waktu dulu.. huhu

yang ter " buang " dlm seluar laa pun ada kaaan.. 

haha..nasib baik dulu tk da fb..klau tak buek malu eden jo..hehe

bila baca cerita tu mencuitkan hati gak rupanya...hehe..so, happy today.. pagi2 dah senyum sorang2..

senyum sorang2 ?? *haaaa... no komen..weeekkkk .. haha

ok..lah.. nak smbung buat assignment bgi habis lepas tu nak hantaq kt doktor..

bye !! *lambai2 tangan :P


oppss.. huhu

1 ulasan: