Musim Sejuk Di Malaysia ..

25 Januari 2014

Assalamualaikum !!

cmna , hari ni ??

denga cite msia tgh musim sejuk , betul kerr ??

aku pun konfius sbnrnya.. haha

ingt kat mesir ja yg tgh musim sejuk rupanya kat msia pun..

haii...rasa cm nak balik ja..kahkahkah..tp nk buat cm mna..malas lakk..haha

tk pela.. bila dah msuk musim sejuk tu..kena jaga kesihatan laa kan..

pakai baju tebal2..

aku rsa sejuk tu tak sma cm sejuk di negara2 yang mngalami musim sejuk , apabila suhu sesuatu tempt tu smpai ke 4 degree dan ada yg lagi bawah dri tu kan..

apa2 pun , kesihatan kena jaga..

minum air banyak2 ..

dan selimut diri klau tk gi mana2 laa.. hehe..

nnt p shopiing bwa selimut skali..haa..pakat tido kat mall lakk... hehe

ok..lah tu jer.. sekian, jumpa lagi !!


5 ulasan:

  1. mmg sejuk jugak kan......especailly sebelah pntai timur...

    BalasPadam
  2. btul2 sjuk..area kedah pnterasa kesejukan dia..huhu

    BalasPadam
  3. haha beroo. kirim salam salji mesir. rugi aku tak sempat merasa.

    BalasPadam

Kataubaid© .