Harga Ayam Tak menentu ??

27 Januari 2014

\
Assalamualaikum !!

wah2.. korang sedapnya makan..

makan apa tu ?? hehe

smlm aku gi pasar kat dirasat *salah satu kwsn kat mesir ni

sbb nk survey harga ayam..

smlm 16 geneh setgh tuk skilo ..

sama dengan RM 8.50 cm tu laa

sbb nk tmpah bnyak

kami pun tnyala kat pak arab tu.

berapa geneh *duit mesir tuk smua ayam2 tu..

dia jawab tunggu esok 

kami pun buat muka pelik skit..

lpas tu dia terangkan..

harga ayam tk menentu skrang nii..

ikut hari..kadang2 naik , kadang2 turun..

kami pun angguk je laa..

tak kan nk marah dia koot..

sbb sblum2 ni pun hrga selalu gak berubah2..

lpas tu gi kedai telur lak.. 

sblum2 ni 18 geneh bersamaan 9 ringgit..

tp smlam smpai 22 geneh dah bersamaan 11 ringgit..

jawapan yg sama di berikan..

nk kata paa..redha je la.. harap harga lps ni murah2 lagi laa...hikhikhikhik

sekian, xoxo :P

p/s : esok ada program kat gamsah.. t aku update gambar naa :)

3 ulasan:

  1. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    BalasPadam

Kataubaid© .