Sedihnyaa..

Share:
 Assalamualaikum !!

 korang2... sihat ker ??

ok lah.. mood sedih.. kawan aku baru balik msia .. kawan merangkap housemate  aku gak..

dia balik dan sambung kat msia..

sedih gak laa tp nak buat cm na..life must go on..

so, mungkin korang tak kenal dia kan..so, buat2 kenal je la.kikikiki >.<

minggu depan nak kena hantar essay...alammaakk tak siap lgi.. ermm.. cm na nih yer..

so.. esok focus tuk buat benda tu ja..

hari nih nak gi cairo, sbb ada taklimat keselamatan dgn duta.. so, doakan kami kat sini yerr..

tkot gak..ttba bom meletup kat sini..kalau syahid alhamdulillah..klau injured tkot susahkan org lain kan..

ok.. jumpa lgi.. aku nak join segmen..so , korang tinggalkan link kt komen yerr.. huhuhu..lama lak tk join huhuhu..

sekian .

p/s : cairo aku datang :)

Tiada ulasan