Nak Jual Jubah ??

11 November 2013


Assalamualaikum !!!

nak jual barang boleh ?? hahaha

tk de laa..bkan nak jual barang pun sbnrnyaa..

just nak survey jerrr..

korang selalu kerr pakai jubah ??

sbb mesir nih..jubah murah2 ..

cantik2 laak.. * t aku letak gambaq dia..

t balik Malaysia boleh jual.. hehe

ish2.. ubai nihh.. belajar laa dulu kaan.. =.="

tp tk salah kan.. waktu cuti jerr kita buat bisness..huhu

minyak wangi pun murah gak..aku maksudkan minyak atar cth kasturi..kat malaysia mahal btui..kat sini boleh laa..tk semahal malaysia laa..

seronok gak sbnrnya klau otak bisness nihh.. bnyak benda nak buat..

haha.. ok,t nak balik malaysia..aku update pasal jubah nih balik..klau nk order boleh laa nnt..huuhu

apa motif entri nihh ?? hahahaha..

entahlaah aku pun tak tau.. hehe..

ni laa, bila tiba2 pikiaq nak berbisnes.. hahaha..

sekian, xoxo =.="

p/s : ubai tgh bluuurr... hahaha..nyanyok dah koott.. ttba jaa post entri tah pape.. :P



4 ulasan:

  1. Cuba lah buat bisnes Jubah...kalau murah dan berkualiti, ramai akan beli. Insyallah.

    BalasPadam
  2. jual2...hehe dayah x mint jubah tapi kwn2 dayah minat sngt2 huhuhu

    BalasPadam
  3. yang penting kita cuba kan..tak salah mencuba tu ;)

    BalasPadam
  4. ubai jual jubah. jual pakaian yang indah bersyariaat.. dapat share % pahala bila ada yang pakai.

    BalasPadam

Kataubaid© .