Good Luck Pelajar2 SPM 2013 !!

6 November 2013


Assalamualaikum !!!

esok SPM kaa !!

alamaaakkk tk habis study lgi laa..cm na nihh..haha

apa yg abg *tukar nama laak.. hehe

boleh katakan..stlah 3 tahun mninggalkan SPM tanpa khabar berita..

SPM amat penting dlm kehidupan pelajar2 di Malaysia..

klau rosak result korang..maka rosaklah masa depan korang..

lek luuu... tp ingt kebergantungan kita hnya kpad ALLAH bukan pada makhluk..

usaha selagi mampu..doa dan tawakal kpada ALLAH..sbb ALLAH kan adoo..

minta maaf kpad ibu dan ayah..adik beradik..cikgu2 dan kawan2 dan masyarakat sekeliling..

jgn minta maaf saja..minta juga doa diorang utk kita..

mana nk p tau..kot2.. salah seorang yg kita minta dia doakan kita ,doa dia dimakbulkan ALLAH..

dan org yg palingg mustajab doa adalah kedua2 ibu dan bapa kita.. dan tak lupa guru2 dan para alim ulamak..

ok..jgn lupa laak apa yg dah di study..t abg citekan pngalaman spnjng 3 tahun dngan result SPM abg yg tk berapa nak gempak sgt nih.. :)

selamat maju jaya...dan bitttaufiq wannajah... abg doakan dari bumi anbiya jerr laa .:)

sekian, xoxo :P



p/s : good luckk.. lpas sebulan nnt.. enjoy laaa habis2 .. :P

1 ulasan:

Kataubaid© .