Simpanlahh

Assalamualaikum !!!

semoga sihat selalu..so, korang cm na hari ni ??

persiapan raya cm na ?? huuhuhuhuhuu

" SIMPANLAAH "

apa yg nak di simpan ??

duit ??

ya , duit juga perlu di simpan dari awal.

tp hari ni nk ckap mngenai simpan gambar2 korang !!

ehh..gmbar yg tk sepatutnya laa ya...

terutama utk perempuan..

tak yah laa dok post gmbaq duck face bagai...

geli kott aku tgk..

yg dok tayang rmbut bgai...sedarlahh.. itu dosa wahai adik2 dan kakak ku..

yg lelaki laakk..stop laa dok post gmbr2 korng ngn yg bukan halal bgi kamu..

gmbar ngan awek2 tuh tk yah lah dok tayang..dia bukan isteri hg pun..tk yah bangga..

klau isteri tak pa laa juga..dah milik hg..ni aweek  jerr ?? tk da tmpt sptutnya dlm hidup korang..

untuk perempuan..jgn laah kecewa sgt klau boypren tinggaikan hgpa..jgn terpedaya dengan hasutan syaitan..

kelak korang merana..

korang byangkan..klau korang bercouple skrng n then korng tk kawin dgn pasangan korang pun..agak2 laa kan..apa perasaan pasngan korang yg skrng nih..klau dia tau cerita yg sebenrnya..

sedeh tak ? sedngkan dia begitu mnjga hubungan dia dgn org lain..tp bg pihak kita ?? ermm

check balik !!! jgn sbb kita org lain terguris :)

jaga ikhtilat sama2 ^_^

p/s: maaf membebel laakk aku hari nih..kahkahkahkah ..korng lak yg kena bash.. hahaha..

ttb happy jerr..gelak sorang2..*aku tk gila lgi k.. hahaha


4 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.