Pengalaman !!


Assalamualaikum !!

salam jumaat mubarak !!

" makan garam lebih lama dari kamu "

mcm comel jer..haha

bila seseorng itu berkata cm tuh..nk menunjukkan bahawa org tu lbih berpengalaman dari kita , btul tak ??

yah,tk dinafikan..pngalaman nih sbnrnya cikgu yg terbaek utk kita.. klau kita tak belajar dari pengalaman..kita pasti akan mngulangi perkara yg sama..

junior2 akan beljar dngan senior agar muhasabah atau kesalahan yg mereka lakukan..adik2 junior tk buat..

senior lak belajar dngn junior mngenai suasana skrng kita..mungkin zman seniors dahulu..mereka tidak mempunyai pngalaman yg kita ada sprti skrng..

makanyaa..setiap insan yg ada di muka bumi nih..ada pengalaman masing2..hormatilaah org disekeliling..jgn dok sombong laak..

dalam alam blogger pun da yg amatur dan yg otai dah..belajar dan terus belajar utk mncapai yg kejayaan..huhu

sorry laa terformal skit entri kali nih... hehe.. tgh tgk blog2 peserta segmen bloglist.. hehe..korang dah join ker ?? klau blom [ klik sini ] .. :)

sekian,xoxo :P

p/s : meeting muhasabah progrm smlm..dpt ilmu baru dan pngalaman baru dri seniors2.. huhu

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.