Lalat oh Lalat !!


Assalamualaikum !!

 korang !!! resah gelisah tak reda lgi..tpi tk pela..aku berblogger bukan kerana wang..

aku berbloggING kerana ALLAH.. 

huhu..off topic about nuff and glitterati..

aku nak cite pasal mesir kat korang..hehe

mesir ni sbnrnya melalui 4 musim..cuma musim sejuk dan panas ja yg lama..musim bunga dan luruh..kejap jerr..

skung dah nk msuk musim sejuk , malam2 tido pkai selimut nama dia saratoga..tebal dia mcm karpet tuh.hehe..tp tk laa ..keras cm tuh.. hehe...lawak laa korng nihh..hehehe

bila musim panas jerr..kdng2 mencecah 40 degree..so, utk keselamatan..aku balik cuti kat msia..hahahaha..

musim panas juga  akn keluar laa..binatang2 yg mnghilangkan diri dlm musim sejuk contohnya..

semut , lipas dan lalat..

siyes doe.. bnyak gila lalat kat sini..klau sehari korang tk kena " cium " ngan lalat , memng tk sah..



tp apakan daya..ku hnya menanti winter mnjelma utk menghilangkan kedukaan ini..
ceeewaahh.. hahaha..

lipas lakk..klau tgk.. besar2 gak laa..ada yg boleh terbang dan sbgainya..
semut cm kat msia jerr..jarng gak laa tgk semut2 nih..

mungkin diorng bz kott.. huhu

ok..lah..nk chow dah..thankz sbb sdui mmbaca ^_^

sekian , xoxo :P

p/s : ikhlaskan niat berblogging :P tp dah ok dah glitterati tuh.. huhu ..thankz smua !! ^_^

Sedap lak ice cream magnum nih huhu -- > #MagnumMiniMoments http://my.sharings.cc/p/54UJs

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.