" Awat hang gemuk sangat !!! "

22 Oktober 2013



Assalamualaikum !!

huhu..korang tgh wat pa tu ?? rindu kat aku tak ?? cewahh.. bajet jerr nihh..

korang pun tau kan..kelas aku pun dah strt..so, tk la sibuk sgt..tp sibuk gak laa..

aku nk cite kat korang nih..

kan aku baru msuk kelas kan..

asal aku jumpa member2 lama kan..

"awat , hang gemuk sgt !!"

tu jerr yg depa dok tny aku.. haha..

bru aku notice yg diorng caring ngan aku nihh..sbb tuh la diorng tau perubahan kat diri aku.. hehe..


nk tau jawapan aku apa ??

" bahagia , memng cm nih..hahaha "

senang jer jwapan aku..bajet retis gitu dak.. haha..

tunggu la..sbulan dua lgi..aku kurus balik insyaallah..doakan aku..haha..

sekian,

xoxo :P

p/s : study anatomy dngan jayanya di atas katil..jap lgi tuh..memng buku tuh jdi bantal laa..dah laah tebal..hehe..

5 ulasan:

  1. hati maw senang hehe pasti gemuk

    BalasPadam
  2. haha.. awat gemuk sgt ni ubai :P :P

    gemuk takpe. jgn obes.. hihi

    BalasPadam
  3. comel ape gemuk. sama la cam akak. asal balik kampung org tegur eh..pipi dah tembam la.badan pun da naik. senyum ajelah..apekan daya.hahaha

    BalasPadam
  4. salam blogging ..done klik :)

    BalasPadam
  5. gemuk tu menandakan sihat & ceria ye tak hehee :D

    BalasPadam

Kataubaid© .