Ada Org Nak Kawin !!





Assalamualaikum !!

setlah di perah otak , di olah minda.. cewaah..hgpa mesti kata , dia mulaaa daaah.. hehe.

sbnrnya ,blurr laa nk tulis entri tuk hari nih..adess..*org penang ckap "pusing punya pusing ".

last2 gedebuk idea jatuh.. haaa.. jom kawin !!

* ketuk kpla sendiri..adess..

hang tuh dah laa tk grad lgi..gatai nak kawin laakk.. hisshh.. haha

tak salah nak kawin awal..jodoh dah sampai..silakan.. huhu


entri nih sbb kawan skolah aku , .. nak kawin tk lama lgi.. kawan yg dok sblah aku time kelas form 5 dah nak kawin!!! org pendiam jerr.. tp alhamdulillah.. tahniah bro !!

seawal usia 20 tahun telah menemui jodohnya..jom doakan kebahagian diorng..huhu..

so, klau nk tny resepi kawin awal..kena tny beliau laa kan.. hehe

Apa2 pun..klau nak kawin awal , kena laa bersedia dari segala aspek kan.. mcm2 benda yg nak kena fikir..tp bila ALLAH kata , dah smpai jodoh kamu !! Allah akan permudahkan.. tahniah bro !!!

maaf tk leh mai..time tuh dah smpai mesir dah !!huhu

"apabila berkahwinnya seseorang lelaki dan perempuan itu , maka selesailah separuh dri agamnya "-hadis nabi.

aku tau hg dah sedia dan hg betul2 serius dngn tindakan hang..kawan2 forever bro !! :)

bila seruan dah smpai, tanda korang dah sedia..yg tk smpai lgi tuh..tanda korang belum bersedia menamatkannya..so, cpat2 laa kan..hahaha..

kawin awal ni bagus sbb boleh elakkan maksiat . tp ada sorng ustz tu kata..org yg kawin pun masih ada yg buat maksiat..so, renung2kan..hati2 dlm perhubungan.. setia tanpa iman tk cukup ^^..

oklah, xoxo choww !!!



rezeki org kawin

p:s : korng tk mau kawin ker..hahaha.. nk join BLOGLIST ubai tak ?? cerr komen..

6 comments:

Powered by Blogger.