Manusia tak Faham Aku !!




Assalamualaikum.

manusia !!! kenpa tk leh nak paham aku !!!

adess...sakit gilaa hati aku malam nihh..aku tk tau apa yg aku buat salah..

smua tk puas hati ngan aku..aku buat atas dasr nk melawak..

tp org lain salah sangka..salah aku ka..

aku rsa cm nak balik mesir jaa skung nihh..

baik aku pergi , drpda aku terus menyakiti hati mereka..

baik aku pergi, asal hati mereka bahagia..

baik aku pergi , agar mereka tak merana..

manusia !!! susah sgt kah hidup berkawan dngn aku !!

aku ni teruk sgt kahh !!

manusia !!! aku ni jahat sgt ka !!

aku mohon maaf.. andai ini kali terakhir kita berjumpa..

ALLAHumaghfirli..ya ALLAH ampun kan aku..

*maaf sbb terlalu emosi hari ni..
aku masih ada ALLAH ,pengubat Segala Duka.. :'(



2 comments:

  1. nape ni?
    sabar ea ubai..
    dugaan tu Allah beri..
    dah, tak perlu fikir sangat. nanti sakit hati.. biarkan jee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah sakit hati pun..heee..
      doakan yg terbaek..kecewaaa sgt..waaaaa..

      Delete

Powered by Blogger.