Kuat Merajuk !!



Assalamualaikum

wah2.. hari nie aku bngun awal lak kan..hehehe..dah solat subuh ker ?? alhamdulillah.. baguih2..

korang pernah dengar tak perkataan merajuk ?? merajuk nie apa sbnrnya  ??

ohh , merajuk ni merajuk laa kan..hahaaha..ok,aku pun dah konfius..

bila kita tk suka seseorng n tk mau kawan dgn dia buat smntra waktu , itu lah merajuk..
kalau kita tk mau kwan trus ngan dia , itu sbb ada perasaan benci.

" Isteri merajuk dengan suami sbb tak beli hadiah besday "

" kwan merajuk dngan kawan sbb usik terlebih "

"adik merajuk dengan abg sbb tk belanja makan "






















haa..ni smua contoh2 situasi merajuk..korang mesti pernah merajuk dgn seseorng kan...mestinya , klau tak..korng bukan manusia..hahaha..mlwk jer..klau tk pernah merajuk maknanya korang btul2 hebat..korang sangka baik dlm smua perkara..wah..tahniah !!

aku nie lak..jenih suka usik org..haha..tringt zaman2 skola dlu..bila smua ada gelaran masing2.. cotet ,nobita sultan dan bnyak2 lgi..bila  guna gelaran2 mcm nie bgi aku dia bukan sesuatu yg buruk tp dia cm boleh mngeratkan hubungan dalam berkawan.akan jdi cm adik beradik.

klau kwan tk suka , it is our responsible to stop form doing that again.. hahaha.. so, lps nie kena kurang2kan laah..kita serius jer memanjangkan..tk leh nk usik2.. hahahaha..aku tk suka jadi serius , klau jdi serius mesti spoil moodnya..klau nk aku jdi cm tu..bgtau laa...hahaha..meh nak try...

ok.lah..kwan2 aku jangan merajuk k !!! haha..klau rsa cm aku buat korang merajuk..just inform me..klau korang tk bgtau pun aku tau gak..kawan2 aku , stiap perubhan yg berlaku ,pasti aku tau..k.laah..

jumpa lagi !!!



p/s : jemput like page ubai k..dpt info2 terbaru !!! huhu

15 ulasan:

  1. dulu masa kecik mg suka merajuk. tapi skrg dh xlagi :)

    http://lilylicha.blogspot.com

    BalasPadam
  2. kena kawal juga kan. ikut hati, xkena sikit mmg nak majuk.ehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.. merjuk sorng2 tk pe..t bad mood kt org lain lak...kesian t kan..

      Padam
  3. merajuk kadang2 perlu.. tp jgn over..hehe..
    feel free to visit and fllw my blog..
    http://bajetciputselerabesar.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. sy kuat merajuk tp senang je nak pujuk..
    hehehe..

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. dyh sush nak mjux tp sekali mjux jgn hrap snang nak pjuk..huhu t_t

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.