Jodoh itu Milik Kita.


Assalamualaikum.. bismillah.. jodoh itu milik kita..huhu..korng tgk tak drama ni ??

drama ini berkisarkan dua org yg di paksa berkawin iaitu dahlia(tiz zaqyah ) dgn hariz(farid kamil).
mereka perlu menjalani hidu sbgai suami isteri walaupun mereka pada mulanya tidak suka..drama nie turut di bintangi oleh nabila huda , zain dan ramai lgi..

waktu tayangan : isnin smpi rabu
jam 10 malam
astro mutika HD..

jom tgk !! skung dah episode 6..siyes best n romantik gitu..hehe..

8 ulasan:

  1. ala,nak tgk tp sy xda astro..
    download je la klu macam ni.. hihi..

    BalasPadam
  2. Nak tengok tapi malas pula hehe

    BalasPadam
  3. hehe.rajin dia follow drama..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..boring dok umah..lama sgt cuti..so, laayan jeerr...hehe

      Padam

Dikuasakan oleh Blogger.