Type something and hit enter

author photo
By On

Assalamualaikum.. bismillah.. jodoh itu milik kita..huhu..korng tgk tak drama ni ??

drama ini berkisarkan dua org yg di paksa berkawin iaitu dahlia(tiz zaqyah ) dgn hariz(farid kamil).
mereka perlu menjalani hidu sbgai suami isteri walaupun mereka pada mulanya tidak suka..drama nie turut di bintangi oleh nabila huda , zain dan ramai lgi..

waktu tayangan : isnin smpi rabu
jam 10 malam
astro mutika HD..

jom tgk !! skung dah episode 6..siyes best n romantik gitu..hehe..

Jom komen dibawah

Comments
8 Comments

8 comments

avatar

ala,nak tgk tp sy xda astro..
download je la klu macam ni.. hihi..

avatar

Nak tengok tapi malas pula hehe

avatar

hehe.rajin dia follow drama..

avatar

t dlm utube ada kot.. hehe

avatar

aaikk.. tgk pun malas..hehe..

avatar

haha..boring dok umah..lama sgt cuti..so, laayan jeerr...hehe

avatar

hamboiiii.tgk jgk ye bai :)

avatar

yu pun tgk gak ehh..hahaha

Click to comment