Bunga Yang Layu .

Assalamualaikum ..

Seronok hari2 ni cuti tmbah lak ngan cuaca mendung..membuatkan aku menarik kembali selimut.. hahaha

" ubbbbaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii !!!! bila hg nk strt study ni !!! ish2.. "

suara bisikan hati mula berkeliaran di fikiran.. haishh..kcu btul laa..aku nk tidok laaa.. :(

mcm mana nk berjaya kalau asyik malas cm ni kan..hehe.. apalah yg aku dok membebel nihh..hahaha


Kelebihan kita, hnya kita ja tau..gilap balik yg mana dah berkarat tu yer !! ^_^

simpan air mata untuk yg  berhak sahaja.. jgn bazirkan ia kpada yg HARAM !! 


bila kita ckap We LOVE ISLAM !! tolong beramal dngan ajarannya..

ok laahh..tk de menda nk cite sebnrnya..tp saja nk buat entri gak huhu..

*tajuk entri cm tk de kena mngena ngan entri jer....hahahaha.. =.="  

p/s : tgh siapkan banner segmen !! huhu.. Pak cik Random pun dah tau cm na nk guna..so, coming soon !!

Like page blog nie k..aku selalu update kt situ..huhu..

Selamat bercuti !!

SELAMAT HARI MALAYSIA !! 


6 comments:

  1. Selamat Hari Malaysia :)
    Singgah-Singgahlah ke blog saya ;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. sabar adk dayah ..hehe.. next week kott *perghh bajet cm blogger hebat laak aku nie.. nk buat segmen kena bgtau smua org...hahaha...

      Delete

Powered by Blogger.