Aku BINGUNG !!!

19 September 2013


Assalamualaikum.

tdi korang tgk astro awani tak ?? pasal status pelajar msia di mesir ??

pihak kerajaan kata : smbung msia boleh sbb keadaan di mesir yg kurang stabil..tp klau balik mesir pun tk pa..

klau balik msia : klau dah thun 2 kt mesir, kena msuk tahun 1 msia.. sbb tahun 1 mesir sama dngan matrikulasi kt msia..so, korng tk rugi tahun pun..errmm

aku risau..mesir utk 2 atau 3 tahun akan dtg cm na ?? aman ke tak ?? tu jaa..

aku nk balik mesir..sbb aku dah strt sana..n aku hrp dpt grad sana..tp klau terpaksa..aku balik pun tk paa..

dugaan2 .. konfius2.. aku fening..

memng study msia or mesir ada pro n cons dia..tp hakikatnya..pilihan mesti kena buat..kita tk mampu buat dua benda dlm satu msa kan..

doa kan aku..agar kputusan yg aku buat nih..terbaekk..k.. ^^




6 ulasan:

  1. ubai dah tanya family ke? tanya pendapat family jugak.. insyaAllah lebih mudah buat keputusan.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. family cm suh study sini..tp dpa tk halang laa klau nk p mesir gakk ^^

      Padam
    2. kalau cmtu skrg keputusan kat tgn ubai.. wat pertimbangan yg sewajarnya ok :)

      Padam
    3. tu yg fening tuh..hehehe..

      Padam
  2. harap2 keputusan tu yang terbaik ye .. :) kalau diperantauan memang la family akan lebih risau

    BalasPadam
    Balasan
    1. btul 2 ...hehe. insyaallah..doakan yerr.. ^^

      Padam

Kataubaid© .