Type something and hit enter

author photo
By On

Assalamualaikum.

tdi korang tgk astro awani tak ?? pasal status pelajar msia di mesir ??

pihak kerajaan kata : smbung msia boleh sbb keadaan di mesir yg kurang stabil..tp klau balik mesir pun tk pa..

klau balik msia : klau dah thun 2 kt mesir, kena msuk tahun 1 msia.. sbb tahun 1 mesir sama dngan matrikulasi kt msia..so, korng tk rugi tahun pun..errmm

aku risau..mesir utk 2 atau 3 tahun akan dtg cm na ?? aman ke tak ?? tu jaa..

aku nk balik mesir..sbb aku dah strt sana..n aku hrp dpt grad sana..tp klau terpaksa..aku balik pun tk paa..

dugaan2 .. konfius2.. aku fening..

memng study msia or mesir ada pro n cons dia..tp hakikatnya..pilihan mesti kena buat..kita tk mampu buat dua benda dlm satu msa kan..

doa kan aku..agar kputusan yg aku buat nih..terbaekk..k.. ^^




6 comments

avatar

ubai dah tanya family ke? tanya pendapat family jugak.. insyaAllah lebih mudah buat keputusan.. :)

avatar

harap2 keputusan tu yang terbaik ye .. :) kalau diperantauan memang la family akan lebih risau

avatar

family cm suh study sini..tp dpa tk halang laa klau nk p mesir gakk ^^

avatar

btul 2 ...hehe. insyaallah..doakan yerr.. ^^

avatar

kalau cmtu skrg keputusan kat tgn ubai.. wat pertimbangan yg sewajarnya ok :)

avatar

tu yg fening tuh..hehehe..

Click to comment