Time is a precious


Assalamualaikum !!!

Time is Precious ,

Smlm , aku p skola .. da sambutan hari raya kt skola.sbnarnya dah lama aku tk jejak kaki kat skolah..rindu teramat kat skola, cikgu2 dan tarbiyyah yg pernah aku dpt di skolah dlu.

SMKA AL-MASHOOR(L)0610

Batch aku 0610 , aku mula mngenal erti kedewasaan bila bersama kawan2 yg hbat2 belaka.

Nadwah kepimpinan yg diberi dan di ajar , ku simpan dan ku apply tatkala aku di luar skola.

rindu !! ya. aku rindu !!

alam Uni nie , tkda lgi tarbiyyah mcm dlu.

aku perlu cari sndiri.

time skola , cikgu2 ustaz dan ustazah yg beri input2 agama.

di Uni , "klau hg tk cari , hg tk dpt "

itu konsepnya.

aku pasti akan ingt smuanya mngenai SMKA AL-MASHOOR(L).

semoga masa yg berlalu , tidak berlalu bersama kenangn2 yg tercipta !!



ce teka mana aku ?? huhu



p/s : sejahat mna kita time skolah dlu, cikgu marah ker..tp bila dah kluaq kita tetap rindukan depa dan skola..Terima Kasih Cikgu !! #pray4egypt

8 comments:

  1. Replies
    1. skung kat Uni pun tk best..tk smeriah skola..hehe

      Delete
  2. lagi lagi dah bekerja.. lagi rindu zaman sekolah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul tu..bila kerja..kita kna fikir tanggungjawab bagaii.. tp kt skola rileks jer..hehe

      Delete
  3. Replies
    1. kan2.. msing2 mesti ingt zaman skola..hehe..zaman nakal2..

      Delete

Powered by Blogger.