Raya !!! dia mai dah !!!!

6 Ogos 2013

Assalamualaikum kawan2!!!

hari ni dah 28 ramadhan, maknanya..esok last kita posa..sbb thun nie kita posa 29 hari jer.. sedihnya ramadhan nk p. sbb bnyak yg tercicir ketika ramadhan thun nie.. da yg gagal kwal nafsu dlm bulan ramdhan kali nie..harap2 kita peroleh keampunan Allah..aammmiiiiiiinnn..

Lusa dah nak raya.. korang balik kg tak ?? or adik beradik korang pulang ke rumah korang ?? cm aku aku balik raya masa satu syawal ..sbb kg aku dlm negeri aku jerkk.. hehe bila dah tiba musim raya , mcm2 nk raya , baju raya , langsir raya , lagu raya , hantu raya , pasar raya , duit raya dan mcm2 lgi psal  raya.. hehe

bnyak yg gembira dngan kedatangan syawal tp tk sedih dngan pemergian ramadhan.haaiihh.. koreksi diri balik.. aku pun  bnyak buat salah..so, mintak ampun kat ALLAH..minta jauh dri dosa..

baru2 nie heboh psal video2 yg  menghina islam kan. tp aku nk bgtau pasal video budak mngaji ngan bapa dia dlm fb .. aku tgk vid tue , terkesan lak di hati..kita ni yg dah tua bangka pun tk mampu nk baca Al-Quran dengan lancar. ya !! didikan ibu bapa itu amat penting terhdap anak2..yg dah anak2 tu..didiklah anak2 dngan sbaik2nya.. sbb anak2 itu adalah amanah yg perlu dpikul oleh ibu bapa terutamanya bapa.. jgan salah kan ibu bapa klau kita tk reti baca al-quran , bila dah smpai umur dewasa nie..dh tnggungjawab kita utk mencari ilmu berkaitan Al-quran..

huhu..klau korang tk tgk lagi vid tu..t korng tgk la kat fb ..dah bnyak org post dah..aku pun dah post kt fb aku la..hehhehe..klau yg dah add..t nmpak kt TL..klau tk da KLIK SINI ..k.lahh.. aku nk kluaq jap nk bli persiapan raya..hewhew.. jgn jeles..hahaha..k bye.. t krng komen laa kt blog aku k.. t aku replay balik yer...

like fanpage aku juga !!

selamat bermusafir !!! oooo!!! balik kampung !!! ooo !!! balik kampung !!! hti giranggg... ehhh..hehe

2 ulasan:

  1. sELAMAT bERHARI RAYA... Hati2 memandu.. ^^

    *Selamat Mengedit blog dgn Happy nta.. >_<

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya jugak samiqa !!

      insyaallah..mohon teguran klau da kekurangan..huhu

      Padam

Kataubaid© .